Art of Fashion

Táska, magassarkú, smink, pasik - együtt!

2011.11.16.

Zamira

 

Tulajdonképpen ennyi a lényege a soron következő képeknek. Alapvetően helyes, férfias modellek erős rúzzsal, rengeteg arcpírrel, kisminkelve, retikülökkel, magassarkú topánokkal küszködve és idétlen pózokban... Biztosan felmerül bennetek a kérdés, hogy miért, legalábbis nekem ez volt az első gondolatom miközben értetlenkedve ráztam a fejem a sorozatot látva... Az editorial apropója, mely egyébként az Antidote magazin számára készült, hogy a divatiparban megjelentek a nagyközönség véleményét megosztó, de sokkal inkább negatív érzelmeket kiváltó androgün modellek, a férfiasnak cseppet sem titulálható, ami a külső jegyeket illeti nem is férfi, nem is nő kategóriába sorolható "srácok". Az androgünök mellett pedig az egyébként férfias modelleket is gyakran feminin jegyekkel ruházzák fel, van már magassarkú cipő férfiaknak, de a smink is nagyon gyakori. Őszintén szólva nem igazán értem, hogy mi az editorial lényege, mert ha ennek akar hangot adni, akkor azt eléggé szarkasztikusan teszi... Nekem legalábbis inkább tűnnek kritikus, gúnyos töltetűnek a képek, mintsem kvázi "támogatónak"... Ti mit gondoltok?

 

 

pics via TH

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fehéregér 2011.11.17. 10:10:55

Ami engem illet, és korántsem biztos, hogy a szándék valóban ez volt, de nekem a szociális lényünk és kapcsolataink jelenlegi, kissé aberrált voltát szimbolizálja a sorozat, és aberráció alatt természetesen nem a többségi köztudat által annak tartott homoszexualitást, vagy transzvesztitizmust, de még csak nem is a nárcizmust értem, sokkal inkább a zűrzavart. A ki vagyok valójában, meddig mehetek el akár a fizikai létem határainak tágításában, a plasztikai sebészek által formált lények, az önnön létem elsőleges fontosságúvá tétele, illetve a (bocsánat, közhely jön) mediatizált világban a minden áron látszani, ki-illetve feltűnni vágyás.....és persze mindezek hatása a szociális kapcsolatainkra. Szóval a zűrzavar, ami mindig jó táptalaj a vélt "bűnösök" megjelölésére.

topankablog.hu · http://topankablog.hu 2011.11.17. 10:41:21

Jaj szegény cipők! :)

Nem mellesleg nagyon is aktuális a téma, nemrég hasonló húrokat pengettem meg, és elég sokan elmondták a véleményüket - a női holmikkal szimpatizáló erősebbik nem képviselői közül:

www.topankablog.hu/2011/10/ferfiak-magassarkuban.html

Személy szerint pártolom a hagyományosabb nemi szerepeket, de ha valakinek ez kell, hát szíve joga.
t.

Zamira 2011.11.18. 10:25:22

@topankablog.hu: Elolvastam a cikket és a kommenteket is! Nagyon jó :)

Tombanö 2012.03.06. 21:10:07

hat, ez nagyon jo! :) Szerintem ez is egy kifejezese annak, hogy mennyire finom egy nöi cipö es a ffi laba nem illik bele. :) Nekem ilyen gondolatom biztosan nem lett volna, hogy ffi labat probaljak nöi cipöbe tuszkolni es azt fotozni! :) Szoval zsenialis!
süti beállítások módosítása