A Testkép és Marketing Projekt 2012 tavaszán indult kezdeményezés, melyet három pszichológushallgató hozott létre. Céljuk, hogy felmérjék a nők fehérneműreklámokkal kapcsolatos viselkedését és ezáltal elősegítsék a reálisabb nőkép megjelenését a médiában. Az alábbiakban a részvételre való felhívást olvashatjátok.
Kedves Hölgyeim!
Franczia Nóra pszichológus vagyok. Jelenleg egy csapat tagjaként a Testkép és Marketing Projekt nevű kutatáson dolgozom. Szeretnénk megvizsgálni, hogy a vizsgálat résztvevői hogyan vélekednek a női fehérneműreklámokról. Ezt abból a célból kutatjuk, hogy részletesebb képet kapjunk arról, hogy a hölgyek hogyan viszonyulnak ezekhez a médiafelületekhez, milyen hatást váltanak ki bennük a jelenleg alkalmazott marketingstratégiák.
Vizsgálatunkhoz 30-64 év közötti önkéntes résztvevőket keresünk, akik szívesen vállalkoznak a kutatásban való részvételre. A tesztsor felvétele körülbelül 1 órát vesz igénybe. Hogy Önöknek ne kerüljön nagy fáradságba a részvétel, az időpont és a helyszín tekintetében igyekszünk maximálisan alkalmazkodni Önökhöz Budapest területén.
Részvételével nagyon sokat segítene nekünk abban, hogy minél színesebb és reálisabb képet kapjunk a nők véleményéről, érzéseiről a mai médiafelületek üzeneteivel kapcsolatban.
Ha kutatásunk felkeltette az érdeklődését, és szívesen segítene bennünket részvételével, kérem jelezze nekünk az alábbi e-mail címen.
Köszönettel,
Franczia Nóra és a Testkép és Marketing Projekt csapata
Elérhetőség
Franczia Nóra
bimp.group@gmail.com
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.