Art of Fashion

Mai szépség: Lana Del Rey

2013.03.12.

Zamira

Lana Del Rey tündököl a L'Officiel címlapján, illetve a hozzá tartozó csodás divatanyagban. Szeretem ha fotózzák, mert szép, különleges arca van, a kisugárzása pedig azonnal magával ragadja az embert. A styling gyönyörű - többek között Valentino, Ralph Lauren, Gucci, Cavalli, Saint Laurent kollekciókból válogatva. Ami a koncepciót illeti, nekem Madonna Take a Bow című számának a klippje jutott eszembe, részben a spanyol atmoszféra, részben pedig a szomorú, magányos, várakozó hangulatú fotók miatt. Be is szúrtam Nektek a végére, ha esetleg valaki szívesen meghallgatná - én már ezer éve nem hallottam. Mellesleg a mosolygós képeket is imádom, nem sokat láttam még Lana-t editorial anyagban mosolyogni. Száz szónak is egy a vége: LOVE!

 

lanao1.jpg

lanao2.jpg

lanao3.jpg

lanao4.jpg

lanao5.jpg

lanao6.jpg

lanao7.jpg

lanao8.jpg

lanao9.jpg

lanao10.jpg

lanao11.jpg

lanao12.jpg

lanao13.jpg


pics via DS

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása