Art of Fashion

LAONI mustra

2013.03.07.

Zamira

Múlt héten a LAONI showroomban jártam és már rögtön a beszámolóm elején szeretném megköszönni a meghívást és a szívélyes fogadtatást! Nagyon jól esik, hogy ennyire vártatok! :)

Látogatásom apropója az első bőr ékszer kollekció debütálása volt, azonban mivel eddig csak Facebook-on találkoztam a márkával, szerettem volna személyesen is "megismerkedni" a LAONI termékekkel. Aki már régebb óta követi a szösszeneteimet, az minden bizonnyal számos alkalommal hallotta már tőlem, hogy minőség mániás vagyok - legyen szó ruhákról, cipőkről, táskákról vagy akár ékszerekről - szeretem a letisztult designt, a kiváló anyagokat és a tökéletes kivitelezést. A LAONI-ban mindez ötvöződik, így nem csoda, hogy nagyon megtetszett a munkájuk.

A márka mögött Ács Ilona iparművész áll, személyében hosszú évek tapasztalata köszön vissza minden egyes termékükön. Aki nem annyira szemfüles (hozzáteszem én sem voltam az), annak megsúgom, hogy a LAONI Ilona nevének anagrammájából született. Nagyon jót beszélgettünk úgy en bloc mindenről ami LAONI, majd végignéztünk A-tól Z-ig mindent, ami a showroomban található. Kicsit meg is lepődtem, hogy a termékportfóliójuk mennyire széles - a táskák és az ékszerek mellett van számos kiegészítőjük: pénztárca, telefontok, iPad tartó, pendrive tartó, szemüvegtok, neszeszer, tükör, névjegykártya tartó, kulcstartó, díszdobozkák... Természetesen a férfiak sem maradhatnak ki, számukra is vannak táskák, pénztárcák, övek... Érdemes benézni hozzájuk!

Ami az ékszereket illeti, a színes darabok tökéletes kiegészítői lehetnek az üde tavaszi szetteknek; a fekete, fehér, ezüst, arany kombinációkkal készült nyakláncok és karkötők pedig évszaktól függetlenül bármikor megállják a helyüket. A koncepció alapvetően minden esetben ugyanaz: különböző színű bőrszalagok kacifántosan összecsavarva. Az új kollekcióban táskák is vannak, melyek közül nekem kettő nagy kedvencem: geometrikus huncutság teszi különlegessé a kis piramis táskát és a fémfogós négyszög táskát.

Jöjjenek a képek, további részletekért pedig látogassatok el a LAONI weboldalára ITT!

 

laoni1.jpg

 

 laoni2.jpglaoni3.jpglaoni4.jpg

 laoni5.jpglaoni6.jpglaoni7.jpglaoni8.jpglaoni9.jpglaoni10.jpglaoni11.jpglaoni12.jpglaoni13.jpglaoni14.jpglaoni15.jpglaoni16.jpglaoni17.jpglaoni18.jpglaoni19.jpglaoni20.jpglaoni21.jpglaoni22.jpglaoni23.jpglaoni24.jpg


laoni25.JPG

laoni26.JPG

laoni27.jpg

laoni28.jpg

laoni29.JPG

laoni30.JPG

laoni31.JPG

laonii.jpg

laoniii.jpg

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása