Art of Fashion

Victoria Beckham: Learning to fly

2012.07.27.

Zamira

Mrs Beckham önéletrajzának végére értem, úgyhogy ígéretemhez híven íme egy kis könyvajánló. Aki rendszeresen követi a blogot, annak nem újdonság, hogy az ex Spice Girl egyik elsőszámú stílusikonom, így amikor túléltem a vizsgaidőszakot nem volt kérdés, hogy mi lesz az első könyv, amit a nyár során végre nem kötelező jelleggel a kezembe veszek. Egyébként teljesen véletlenül bukkantam rá, az Amazon volt olyan bájos, hogy figyelmembe ajánlotta :) Hozzáteszem, habitusomból adódóan nem vagyok hajlamos túlzott mértékű rajongásra, így nem olvasnék végig egy pocsék könyvet, csak azért mert a szóban forgó celebbel szimpatizálok. Szerencsére ebben az esetben nem merült fel ez a probléma :)

Több mint 500 oldalról beszélünk, apró betűk, tömött sorok, de ha egyszer elkezdi az ember, akkor lehetetlen letenni... Én is megreguláztam magam a napi mennyiséget illetően :) Őszinte és meglepően szórakoztató olvasmány, helyenként csak pislákoltam, hogy Posh miről, hogyan fejtette ki a véleményét. Magányos tinédzser évek, hihetetelen kitartás és elkötelezettség a tánc iránt, Spice Girls, David, Brooklyn, család - mindez a pletykarovatok ködösítése nélkül Victoria szemszögéből. A könyv nem mai darab, 2001-ben adták ki, így Victoria gyerekkorától a Brooklyn születése utáni 1-2 évig tart a történet. Az önéletrajzot néhány old school kép is tarkítja. Ajánlom mindenkinek, aki szereti Posh-t, aki nem, annak is és annak is, aki egy szórakoztató olvasmányra vágyik, mert nem véletlenül lett bestseller.

 

255292_442999385721786_287552738_n.jpg

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása