Art of Fashion

Dorka Petrity Handbags

2012.07.26.

Zamira

Ma délután Petrity Dorkánál jártam, hogy tüzetesen megszemléljem gyönyörű munkáit és kifaggassam, hogy mit is érdemes róla tudni. Első ízben online találkoztam a táskáival - már ekkor is meglehetősen felkeltette az érdeklődésemet - most viszont személyesen is össze-vissza taperoltam a műveit és abszolút rajongójává váltam. 

A helyzet pikantériája, hogy Dorka nem tanult varrást, sem bőrművességet, minden önszorgalmának eredménye. Alapvetően bőrrel szeret dolgozni, de van néhány textillel bevont darabja is - ezek közül nagy kedvencem a kis kék matróztáska. Az első kollekciójában dominálnak a krémszínű pasztell árnyalatok, fűszernek pedig arany színű szegecseket és tollakat használ. A táskák mellett van néhány azokkal harmonizáló kiegészítője is - természetesen ezek is mind kézzel készültek. Engem teljesen lenyűgözött, úgyhogy be is neveztem az első kis tollas táskára. Ami a folytatást illeti, kíváncsian várom - pláne, hogy Dorka elkottyantott nekem egy-két info-t a téli kollekciójáról :) Persze ez hétpecsétes titok, azonban mindenről időben értesülhettek, ha csekkoljátok a Dorka Petrity Facebook oldalát (itt), mellesleg megsúgom, hogy éppen játék folyik nála, úgyhogy érdemes gyorsan megnyomni a lájkot! 

 

dorka1.jpg

dorka2.jpg

dorka3.jpg

dorka4.jpg

dorka5.jpg

dorka6.jpg

dorka7.jpg

dorka8.jpg

dorka9.jpg

dorka10.jpg

dorka11.jpg

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása