Art of Fashion

Teszt: Clinique Stay-matte oil-free makeup alapozó

2012.07.24.

Zamira

Mindig izgalommal állok a beauty termékek tesztelése elé, mivel igazi csajos nőciként imádom a kenceficéket. A rúzsokkal, szájfényekkel, szemhéjpúderekkel ellentétben azonban sokkal szkeptikusabb vagyok az alapozókat illetően, egyrészről előbbi esetekben pillanatok alatt meg lehet állapítani, hogy szimpatikus-e az árnyalat, állag, "kezelhetőség" és a tartósság is hamar kiderül, ahhoz viszont, hogy egy alapozóra vagy korrektorra rábólintsak, több próbát is ki kell állnia az adott terméknek. A szóban forgó Clinique alapozót közel két hete forgatom a kezemben, ezalatt megéltem fullasztó kánikulát, hűvösebb napokat, bulit, edzést, sőt a sors fintora, hogy a múlt héten az egyik zivatar jól el is áztatott, úgyhogy summa summarum konklúzióm sziklaszilárd: teljes meggyőződéssel ajánlom Nektek ezt az alapozót! Íme a részletek!

Tudni kell, hogy nem vagyok alapozó párti, egyrészről szerencsés a bőröm, így nincs rá szükségem, másrészről pedig az esetek többségében úgy érzem, hogy maszk van az arcomon. Több ízben nekiveselkedtem már a számomra tökéletes alapozó felkutatásához, táncos éveim alatt, mert kvázi "illett" a vakolat, később pedig, hogy vész esetén legyen mivel tüzet oltani, ha egy nasizásban sűrű este után bedurcázik a bőröm... Egészen mostanáig nem sikerült megtalálnom - természetesen hozzáteszem, hogy nem ebből állt minden éjjelem nappalom... Ekkor jött a Clinique.

Az alapozóval ellentétben a korrektor elengedhetetlen kelléke a napi rutinomnak a szemkörnyéki kis sötét karikák eltüntetése végett - tulajdonképpen nem is korrektor, hanem konkrétan erre a problémára kitalált szemkörnyékápoló. A Clinique-kel való ismerkedést ennek a helyettesítésével kezdtem. Csak a szemem alá, illetve a szemhéjamra vittem fel. Ezt a próbát kiállta: tökéletesen fedett, mégsem volt tőle "idegen" érzésem, ráadásul - és számomra ez a legnagyobb piros pont - nem gyűlt össze a szemhéjam kis redőibe. Ezt eddig még egyetlen termékkel sem tudtam elérni, ezért használok mindig paintpot-ot kvázi fixálóként.

Ezt követte a nagyobb megmérettetést: teljes arcos alapozás. Könnyű vele dolgozni, lágy, hamar szárad és szilárdabb lesz, amit én személy szerint azért szeretek, mert ha nagyobb bőrhibákat kell eltüntetni, akkor a sűrűbb anyag szebben fed. Vannak annyira folyékony alapozók, amelyekkel mindezt lehetetlen kivitelezni. En bloc szépen fed és nem lettem foltos. Ami a tartósságot illeti, ahogy a poszt elején is említettem, több ízben is kipróbáltam és mindegyikben helytállt. Nem volt kellemetlen kánikulában, buliban sem folyt le rólam és nem kellett frissítenem napközben sem. Aki alapozóra vágyik és nem tudja, hogy milyen irányba induljon, annak nyugodt szívvel ajánlom.

 

clinique1.JPG

clinique2.JPG

clinique3.JPG

clinique4.JPG

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása