Art of Fashion

Chloé Elsie szerelem

2012.06.01.

Zamira

Tegnap óta csak a Chloé Elsie-re gondolok :) Na jó, azért ne essünk túlzásokba, de miután posztoltam a blog Facebook oldalára a gyönyörű kék árnyalatban pompázó Elsie minit, utánajártam egy kicsit és szebbnél szebb színeire bukkantam. Első ránézésre is odáig voltam már a fazonért, amikor megláttam Diane Kruger oldalán lazán libegni, de mostanra abszolút dobogósaim közé avanzsált, ami a hosszú vállpántos kis táskákat illeti. Mondanám, hogy kedvencem az indigókék és a púderrózsaszín, de megpillantom a korall, illetve a mustár árnyalatokat és újrakezdődik a dilemma... Számos webáruházban elérhetőek (amennyiben éppen vannak készleten...) - például a Harrods-ban. Melyik a kedvencetek? :)

 

 

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása