Art of Fashion

Retro tízóraira

2012.05.15.

Zamira

A vizsgaidőszak okozta szokásos őrültet közben úgy döntöttem, hogy ma megjutalmazom magam egy kis kikapcsolódással és utánajárok, hogy miről maradtam le az elmúlt néhány nap divateseményeit tekintve. Mindjárt bele is bukkantam két retro anyagba - Natalia Vodianova orosz Vogue címlapjába, valamint Sebastian Cviq Sukces-ben megjelent sorozatára. A poszt születése elsősorban az utóbbi érdeme, mivel igencsak szemrevaló ruhákat sikerült a stylist-nak összeválogatnia, ráadásul az idei tavaszi-nyári szezon trendjeit nagyjából lefedi.

A virágos ruhák alappillérei az idei nyárnak, bár ezzel valószínűleg nem mondok nektek nagy újdonságot, hiszen elég, hogyha csak a fast fashion üzleteket nézzük - rügyeznek a bevásárlóközpontok. Népszerűek továbbá a pink, a narancs, a menta és a királykék - utóbbiból már nekem is sikerült egész jól betáraznom :) A piros virágos ruháról pusztán a minták miatt eszembe jutott egy nagyon cuki baglyos ing, amit múlt héten láttam a Zarában - ezt szintén megtaláljátok a képek között.

Ami a sorozat többi részét illeti, imádom a sminket - határozott tusvonal, pink és narancs rúzs, de legjobban a körömlakk árnyalata tetszik. A Monroe sérót én személy szerint már nagyon unom, illetve az idétlen tátott száj is szúrja a szemem... Ettől a két apróságtól eltekintve viszont megérdemel egy nagy lájkot! Szerintetek? :)

 

 

pics via DS Zara

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása