Art of Fashion

Így készül a csoda!

2012.05.08.

Zamira

 

Tudom, hogy mostanában nagyon el vagyok tűnve... A kis kiruccanásom után (mely beszámolójával még adós vagyok, nem felejtettem el - under construction :) vár az áldásos vizsgaidőszak, úgyhogy most éppen számvitellel kínlódok... A sorstársaknak kitartást - meg tudjuk csinálni! :) Tanulás közben megpróbálok jelen maradni, amennyire időm engedni, úgyhogy most nagyon gyorsan szeretnék megosztani veletek két videót, mely a hogyan készült arzenált gazdagítja.

Amióta az eszemet tudom, abszolút toplistás kedvencem a Lady Dior, gyakorlatilag a púder- és krémszínű árnyalatok teljes palettájában el tudom képzelni a kis kezemben :) Párizsban is csüngtem a Dior kirakatban egy darabig, pedig az ott szereplő darabok nagy része inkább a nekem már csicsás kategória felé közelített... Viszont kompenzált, hogy a favorit bézs árnyalatom is ott feszített. Mindig lenyűgöz, hogy ez a szépségek milyen gondossággal, precizitással és odafigyeléssel születnek... LOVE!

 

 

 

A második videó a gyönyörű színekben pompázó, a szivárvány összes árnyalatában elérhető és manapság a celebek körében nagy népszerűségnek örvendő Diorissimo készítését mutatja be. Melyik mellett teszitek le a voksotokat? :) 

 

 

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása