Art of Fashion

Címlapok egy csokorban

2012.04.10.

Zamira


Rendszerint a blog Facebook oldalán szoktam címlapokat posztolni, most azonban több érdekességgel is találkoztam, úgyhogy posztba gyűjtöttem Nektek őket, voilá!

 

A spanyol Harper's Bazaar címlapján Izabel Goulart meglehetősen alulöltözött, mindössze egy kabátkában és egy pár topánkában pózol, azonban a minimalista összkép (fehér háttér, kevés szöveg) nekem nagyon tetszik. PS: ki akarná elrejteni ezeket a lábakat? :)

 

 

A másik, abszolút imádnivaló címlapon Arizona Muse pózol egy gyönyörű Lanvin-ben. Felhívnám a figyelmeteket a szintén Lanvin, számomra inkább impozáns, mintsem szép ékszerekre. Magamon nem tudom elképzelni, de itt tökéletesen harmonizálnak a ruhával.

 

 

A számomra egyik legnagyobb meglepetés az orosz Harper's Bazaar volt, Renée Zellweger-rel. Őszintén szólva sosem csíptem őt, passz, hogy miért - egyszerűen nem szimpatikus... Ez a címlap viszont elég korrekt lett, úgyhogy megérdemel egy lájkot.

 

 

Itt van még a francia Glamour Lana Del Rey popsijával. Ha szigorú vagyok, akkor szúrja a szemem, hogy alapvetően hamarabb észreveszem a fenekét, mintsem az arcát... Ha viszont nem, akkor igenis tetszik. Telitalálat a kis ezüst alsó a blúzzal, a piros masnis cipő pedig abszolút viszi a prímet.




Végül, de nem utolsó sorban Rihanna az amerikai Elle címlapján, a már jól ismert szegecses Versace-ban. Elsősorban a frizurája miatt került bele a posztba. Az új, "lenövős" trend meglehetősen ambivalens érzelmeket váltott ki a nagyérdeműből, nekem itt azonban bejön. Melyik a kedvenc címlapotok?

 

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása