Art of Fashion

Limité felfedezve

2012.03.21.

Zamira


Őszintén szólva még nem hallottam a Limité márkáról vagy ha mégis, akkor nem hagyott bennem mély nyomot, ami azért érdekes, mert tulajdonképpen non stop divattal foglalkozom... Persze ez közel sem jelenti azt, hogy mindenről tudnom kellene és nem is tudok, hiányosságaim vannak bőven és mindig is lesznek, viszont a márka már 1987 óta létezik, ami azért nem kis idő... Igaz, hogy kanadai és ezen a környéken nem igazán vagyok tájékozott, de azért meglepődtem, hogy még sehol sem láttam a nevét...

Eme rövid eszmefuttatás után rátérnék a lényegre, mivel most nagyon is összefutottam a Limité-vel, igaz ezúttal is Niki hívta fel rá a figyelmemet, amit még egyszer nagyon szépen köszönök :) Gyönyörű kampányképek! Nőcis, szexis, fiatalos darabok, igazából "semmi extra", de most tökéletesen eltalálta a hangulatomat. Bármelyik darabban nagyon szívesen elrohangálnék a nyáron, amire sajnos kevés esélyt látok, hiszen online shop-ra nem bukkantam rá, üzletek pedig csak Kanadában vannak... Üsse kavics, azért továbbra is imádom :) A Limité honlapját itt találjátok, a Facebook oldalát pedig ide kattintva.

 

 

pics via Limité Fashionising

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása