Art of Fashion

Górcső alatt: Minx

2012.03.07.

Zamira

 

Nagy népszerűségnek örvendett a blog Facebook oldalán két ezüstös-tükrös-metálos manikűrös kép is (itt és itt), melyek kapcsán felmerült a Minx neve, úgyhogy éppen ideje utánajárni, hogy mi is ez :) A Minx megalkotói Janice Jordan és Dawn Lynch-Goodwin. Előbbi az ötletgazda, utóbbi pedig inkább a brand builder. Tulajdonképpen körömfóliáról beszélünk, melyet szakértő hő segítségével varázsol a körmökre körülbelül fél óra alatt. Elméletileg 4-14 napig tündökölhet a körmünkön. Bátran lehet benne mosogatni és pancsolni, ugyanis takarítás- és jacuzziálló :) Eltávolítani pedig házilag is lehetséges, mindössze egy hajszárító és némi kapirgálás kérdése. Egyelőre nálunk még nincs piacon (legalábbis én kutakodtam, de nem találtam, úgyhogy ha ismertek hazai Minx mestert, akkor ne habozzatok nekem szólni :) - amíg meg nem érkezik, addig marad a mezei körömmatrica (például Essence). A honlapjukat itt találjátok. Íme egy kis Minx ízelítő :) Hogy tetszik? :)

 

 

pics via Minx

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nailpoint 2012.07.06. 00:05:19

Szia, én ismerek. Ha van kedved hozzá, neked is bemutatom:)

Zamira 2012.07.06. 10:09:22

@nailpoint: Szia, szívesen megnézem! Írj nekem az artoffashion@live.com e-mailre és akkor megbeszéljük a részleteket! :)
süti beállítások módosítása