Art of Fashion

Imádom editorial!

2012.03.06.

Zamira

 

Most, hogy még mindig dübörög a fashion week nem sok időm marad editorial anyagok böngészésére, viszont már nagyon vágytam kifutón kívüli divatimpulzusra, úgyhogy kicsit elbarangoltam erre a vidékre - és milyen jól tettem! A L'Express Styles márciusi számában lehengerlő sorozat látható Samantha Gradoville főszereplésével. Zseniális styling (Mika Mizutani) és fotómunka (Jean-François Campos). A Gucci, a Dior, a Salvatore Ferragamo, a Céline ruha, a Giuseppe Zanotti cipő és a különleges karperec/gyűrű akármi, a Ralph Lauren nadrág... Idejét nem tudom, hogy mikor láttam utoljára egy editorial-t, melyben ennyi ruha tetszett. Gyönyörűek! Még egy dolog, amit imádok a sorozattal kapcsolatban, az ahogy a modell sminkjével, de főleg a hajával játszanak. Rengeteg arcot varázsolnak neki - hol szexi, hol retro, hol bájos kislány, hol természetes szépség vagy éppen szuperlaza... LOVE!

 

pics via FGR

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.03.06. 23:27:23

Utoljára a Propliopithecus címszó alatt láttam efféle szemöldököt a mamáméknál, egy ősemberes könyvben.
süti beállítások módosítása