Art of Fashion

Mission: füstös szemek

2012.02.25.

Zamira

Ahogy ígértem összegyűjtöttem néhány képet füstös sminkekről. Tulajdonképpen nem mindegyik kifejezetten sorolható ebbe a kategóriába, de mivel farsangi buliba lesz a smink, így hoztam színesebb és csillámosabb verziókat is. Inspirációban nem lesz hiány, illetve segítségként elmesélem én hogyan szoktam csinálni :)

Először is alapozóval vagy korrektorral eltüntetem a szemem alatti csinos kis táskákat, valamint a szemhéjamat is lealapozom. Világos púderrel leheletvékonyan átmegyek a szemhéjamon, hogy a kis redőkbe ne üljön majd meg a sötét festék. Ezt követően megerősítem a szemöldökömet egy barna szempillaspirállal, mivel sötétbarna a hajam. Nem szeretem a ceruzát, mert sokkal macerásabb, valamint a spirál keféjével egyúttal szépen lehet fésülni a szemöldököt és a bőröm sem lesz festékes - a ceruzával mindez nagyon időigényes... Ezután jöhet a smink :) Én főleg a fekete vagy sötétbarna füstös szemeket szeretem. Először megrajzolom egy vékony ecsettel a smink külső vonalát, majd besatírozom, a szélét sötétítem több fekete festékkel (ha barna sminket csinálok, akkor is szoktam a külső ívre egy kis feketét rakni, hogy még hangsúlyosabb legyen a szemem). A szemzug közelében bézs, arany, világosszürke vagy fehér színekkel szoktam világosítani, annak függvényében, hogy milyen színű a smink vagy mi az alkalom (például buli esetén szeretem az erősebb, csillámosabb megoldást :). A füstös szem sikerének a kulcsa, hogy minél tökéletesebben legyen eldolgozva az átmenet, úgyhogy erre ne sajnáljátok az időt - tessék csak satírozni :) Ha kész, akkor jöhet a tus, a szempillaspirál és a szemceruza. Előbbi nem kötelező, de nekem mániám :) Szépen emeljétek ki a kontúrokat. Az alsó szempilláimat is szoktam spirálozni, illetve ide is felviszek egy kis szemfestéket, amivel elsatírozom egy picit a szemceruzát. Végül pedig jöhet egy kis arcpirosító :) Bebiggyesztettem nektek egy képet, hogyan szokott kinézni a végeredmény :)

Záró gondolatként még annyit javasolnék, hogy bátran nézelődjetek sminkblogokon. Az én egyik kedvencem Tündi blogja (KISS AND LIPS) és persze kérdezzetek bátran! Remélem segítettem, jó farsangozást :)

 

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tombanö 2012.03.02. 14:23:48

köszönöm szepen! az en missziom is teljesitve volt! :) nagyon jol ereztem magam kisminkelve! -kesön erö tipus.

Zamira 2012.03.02. 14:53:04

@Tombanö: Nagyon szívesen! Örülök, hogy segíthettem :)
süti beállítások módosítása