Art of Fashion

Szerelem első látásra: old school Burberry Pre-Fall

2012.01.18.

Zamira

 

Lassan közeledve a vizsgaidőszak végéhez összesen 42 jegyzetet halmoztam fel magamnak, amiről írni szeretnék Nektek - meglátjuk majd, hogy miből mikor lesz valami :) A memók között abszolút number one a Burberry Pre-Fall kollekciója. Még most is emlékszem, hogy amikor először megláttam, konkrétan leesett az állam :) Bár őszintén szólva Christopher Bailey-nek az esetek többségében sikerül teljesen elvarázsolnia, úgyhogy most sem csoda, hogy levett a lábamról... :)

Ami a kollekciót illeti, dominálnak benne a föld színek. Nekem legjobban a barna árnyalatai tetszenek, egészen bézstől a csokoládéig. A megszokott elegancia, a kabátok és a színvilág mellett magával ragadott a trapéz nadrág! Remélem számíthatunk ősszel erre a trendre, én biztosan be fogok szerezni egy csinos kis trapézt - régen is imádtam :) Továbbá, felhívnám figyelmeteket a nagyon cuki masnis övre, mely a legtöbb képen édes kis kiegészítő :) A méregzöld estélyi és a kocka alakú, geometrikus clutch végképp felteszi a pontot az i-re, a giganagy rozsdavörös táskáról nem is beszélve... :) LOVE!

 

 

pics via Vogue

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pottyosgaloca 2012.01.19. 18:01:15

Ez a Burberry abszolút én vagyok.. pont így öltözködöm hétköznapokon is, pont ezekkel a színekkel, úgyhogy ha egyszer sok pénzem lesz.... :D
Egyébként bennük sosem csalódtam még, nem tudnak rosszat csinálni SOHA.

Hobbijogász 2012.01.20. 13:28:57

Klasszikus, nem lehet tévedni ezekkel a cuccokkal, szerencsére hasonlókat kis energiával össze lehet szedni több helyről.
süti beállítások módosítása