Art of Fashion

Torta? Torta!!!

2011.12.19.

Zamira

 

Tudom, hogy mostanában kicsit el vagyok tűnve, ennek egyetlen oka a vizsgaidőszak... Próbálom magam távol tartani a blogolástól, mert csak úgy repülnek a percek, a tananyag viszont nem fogy... Azonban most olyanra bukkantam, amit muszáj megosztanom veletek :) Remekművek, azonban a látszat ellenére nem kedvenc Louis Vuitton, Dior, Chanel etc. táskák vannak a képeken, hanem szülinapi torták :) Láttam már korábban is hasonló jellegű próbálkozásokat, de azok közel sem voltak ilyen szépek és valósághűek. Nem biztos, hogy lenne szívem megenni őket :) Na jó, nyilván rá tudnám venni magam, de meg kell hagyni, hogy amennyire ínycsiklandónak tűnnek, valószínűleg akkora nehézséget okozna megszelni a tortákat, annyira szépek :) Próbáltam leredukálni, de nagyon nehezen ment, úgyhogy sok-sok képre felkészülni :) Különös, hogy éppen ma bukkantam rá ezekre a finomságokra, mivel a szerelmemnek éppen ma van a szülinapja :) Kétlem, hogy őt ennyire lázba hozná egy Chanel torta, de azért nagyon boldog szülinapot ezúton is :)

 

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Almaleves · http://almaleves.blog.hu 2011.12.19. 18:14:46

hát ugye ezek nagyszerű emlékművei az emberi ostobaságnak és butaságnak.
Mi lesz a következő? - töprengtem el trolley magányomban.
- Ne aggódj, ez volt az utolsó, innentől kezdve a lényeges dolgok lesznek sztárolva.- jött a válasz, majd Joe a képernyőre mutatott és azt kérdezte: - Te, ez a napszemüveg szerinted jól állna rajtam?
- Bazmeg, tél van! Nem mindegy! - vulgáris válaszom hallatán elsápadt, majd megvetőn csak ennyit mondott: - Most van leárazva, csak 210 dollár!
Erre nem gondoltam, szezonálisan a hülyeség tolerálható! Ennek mindig szezonja van, vagy legalábbis én úgy látom.
- Tudod mit, megtudjuk, hogy ki csinálta ezeket a tortákat és te is kapsz egyet! - döntöttem el véglegesen a kérdést. Roppant idióta és negatív vagyok, a barátom jókedvét lenyelném, helyette pedig visszaokádok egy baromságot.
Legyen meg hát a te akaratod.

RosehillResident 2011.12.19. 20:55:14

Ez tök jó,hol lehet ezt kapni,megrendelni?

Scanalex 2011.12.20. 01:24:09

Bármily meglepő, itthon is készül hasonló. (vagy kicsit jobb...)
itt nézelődjetek:
krickykonyhaja.blogspot.com/
süti beállítások módosítása