Art of Fashion

Imetec teszt

2011.12.12.

Zamira

 

Nemrég részt vettem Hajas László mesterfodrász gyönyörű szalonjában az Imetec Bellissima Magic Volume hajvasalójának és hajgöndörítőjének tesztelésén. Egyetemi elfoglaltságaim következtében, sajnos csak most jutottam el odáig, hogy beszámoljak nektek az élményeimről, de bőven van miről, úgyhogy voilá :) A bemutatón szuperül éreztem magam, Hajas László nagyon szórakoztatóan prezentálta a termékeket. A hajvasalónál újdonságot jelentett számomra, hogy a szélén fésűszerű fogak vannak, melyek segítségével lehetséges a hajtövek megemelése, úgyhogy bye-bye lapos frizura. Ami a hajgöndörítőt illeti, engem levett a lábamról :) Volt szerencsém hazavinni, így otthon is kipróbáltam és azóta is használom. A hajzuhatagom begöndörítése sosem volt egy könnyű és rövid procedúra, ezért nem is nagyon erőltettem a dolgot, egészen mostanáig. Számomra az egyik leghasznosabb újdonság, hogy a készülék végén a vezeték "forog", így nem kell mindig azzal kínlódni, hogy kigobozzuk a vezetéket, mert az túlságosan bepöndörödött. A másik, mely végtelenül egyszerűvé teszi a használatot az, hogy a két szára szűken nyílik, a "kacsacsőr" végződés segítségével a tincs könnyen becsúszik, illetve a nanokerámia és a turmalin bevonatnak köszönhetően gyerekjáték feltekerni.

Tesztelésemet dokumentáltam is nektek, nem vagyok az "önfotózás" nagy mestere, de azért remélem a lényeg látszik :) A teljes folyamat nem tartott tovább 15 percnél, úgyhogy engem tényleg teljes mértékben lenyűgözött és csak ajánlani tudom :) Voilá, néhány before/after kép a tesztemről :)

 

 

4 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

girl94 2012.01.14. 13:42:54

Szia!
Már december eleje óta kutatok olyan emberek után akik kipróbálták a Bellissima Magic Volume-ot, úgyhogy örülök, hogy ide jutottam.:D Youtube-on láttam is egy videót, ahol Hajas Laci mutatta be a tesztelését, de ott nem vagy benne a vidiben. Arról szeretnék érdeklődni, hogy tényleg hatékonynak találtad ezt az új fajta hajvasalót? Nekem vékonyszálú, és kevéske a hajam, úgyh nagyon jó lenne ha felemelné a hajtövemnél, és persze tartós maradna. Ha jól látom neked is vékonyabb szálú, és a 2. képen tényleg jobban felemelkedett a hajtöved. Ha jól értettem, akkor a hajgöndörítőt csak hazavitted, de akkor neked a vasalást csinálta ott, igaz? Mert ha igen, leírnád h kb mennyi ideig tartotta meg a hajadat?:D Ezért is lenne érdekes, hogy azért egy tupír+hajlakk módszernél tovább tartson. Am ez a göndörítés is nagyon jól áll a hajadban.:) mivel nema legolcsóbb, jól meggondolom hogy befektessek-e ebbe és utánakérdezek, kinek mi a tapasztalata, de még alig találtam emberkéket:D Előre is köszi:))

Zamira 2012.01.16. 11:03:59

@girl94: Szia :) Én már kivasalt hajjal mentem oda és Hajas Laci begöndörítette, úgyhogy igazából a hajvasalóról csak úgy tudok nyilatkozni, amit ott láttam. A hajtöveket gyönyörűen felemeli és tökéletesen egyenesít. Eddigi tapasztalataim alapján a vasalás mindig tovább tart, mint a göndörítés (hacsak nem gyűrűgöndör a hajad :) Én azóta is be szoktam göndöríteni a hajamat, ami egyébként nagyon sok, nehéz és vastagszálú, de ezzel tényleg rém egyszerű a művelet és tartós is, úgyhogy én tényleg csak ajánlani tudom :) Kiindulva abból, hogy a göndörítés is tart egy napot (mivel nekem sok hajam van, azért valamennyire nyilván kieenged) szerintem a vasalás is bőven :) Egyébként aprócska tipp, mivel a súlya miatt nekem is hamar lelapul, úgy szárítsd meg a hajad, hogy előrehajolsz, ez szerintem rengeteget számít :) Remélem segítettem :)

bernvida 2012.10.19. 12:30:29

Szia!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a kacsacsőrű hajgöndörítőnek a pontos típusát nem tudod? (számát)
köszi

Zamira 2012.10.31. 13:16:52

@bernvida: Szia! Imetec Bellissima Magic Volume S1700, itt találod :)

bellissima.imetec.com/hu/prod-1306n.php?order=cat
süti beállítások módosítása