Art of Fashion

Gisele for Espirit

2011.11.22.

Zamira

 

Néhány nappal ezelőtt pillantottam meg az Espirit kirakatában egy hatalmas Gisele Bündchen plakátot. Őszintén szólva, kissé meg is lepődtem, most pedig, hogy utánanéztem, még inkább nem értem hogyan maradhattam le kedvenc szupermodellem egyik aktuális kampányáról... A lényeg, hogy bepótoltam a hiányosságom, úgyhogy voilá, egy kis ízelítő a katalógusból. Maga a kollekció nem lepett meg, szokásos Espirit - fiatalos, sportos, de ugyanakkor nőies, vagány, kombinálható és kifogásolhatatlan minőségű darabok. A pilóta dzseki és a shortok kifejezetten tetszenek :) Gisele pedig... Igazából ő sem okozott meglepetés :) Gyönyörű, mint mindig, természetes, smink nélkül is lehengerlő és kiválóan idomult az Espirit hanyag eleganciájához. Imádom a képeket A-tól Z-ig :)

 

 

pics via ML

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása