Art of Fashion

Vera Wang: mellélőtt ezúttal?

2011.10.21.

Zamira

 

Őszintén szólva, amikor először megláttam Vera Wang menyasszonyi ruháinak 2012-es őszi kollekcióját kicsit kikerekedett a szemem... Vera nagy kedvencem - ha nem a legnagyobb esküvői ruhák tekintetében - és szerintem ezzel nem vagyok egyedül :) Dobjon egy like-ot, aki álmodozott már arról, hogy egy álomszép Vera Wang-ben tündököl a nagy napon :) Visszatérve a lényegre, a kollekció inspirációja a titokzatos, szexi, lenge fekete és nude fehérnemű, mely eredményeként megszülettek ezek a csipkés, tüllös, sejtelmesen áttetsző gyönyörű ruhák. A kérdés viszont, hogy nem lett-e túlságosan merész a színválasztás, amennyiben esküvői darabokra gondolunk? Lehet, hogy én vagyok maradi, de annak ellenére, hogy mesések a kreációk, abszolút nem közvetítenek számomra esküvői hangulatot... Sokkal inkább el tudom őket képzelni estélyiként :) Ti mit gondoltok?

 

 

pics via Facebook

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása