Art of Fashion

Górcső alatt: United Nude

2011.09.23.

Zamira


Egészen mostanáig nem szenteltem különösebb figyelmet a márkának, most azonban a PIN láttán rögvest felkeltette az érdeklődésemet, úgyhogy azonnal utána is néztem :) Hihetetlenül kreatív megoldásokkal találkoztam a honlapjukon, bár azért akad egy-két alkotás, mely inkább mosolyt csal az ember arcára mintsem csodálatot a szívébe :) Erre valószínűleg a United Nude elbűvölő története ad magyarázatot, ugyanis a tervező - Rem D Koolhaas - eredetileg építész, aki azért adta cipőgyártásra a fejét, hogy visszaszerezze élete szerelmét, mondván, hogy semmi sem tesz olyan boldoggá egy nőt, mint a szép lábbelik :) Terve kudarcot vallott - mármint ami a hölgyet illeti (véleményem szerint erősen mellélőtt a női boldogság tárgyának abszolút meghatározásakor :), azonban minket szebbnél szebb darabokkal kápráztat el és igazából ez az, ami számít :) Érdemes átböngészni a honlapját, de azért csemegéztem nektek én is :)

 

 

pics via United Nude

2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

topankablog.hu · http://topankablog.hu 2011.09.23. 17:26:06

LOVE! Ráadásul most itthon is féláron vehetjük meg őket - bár a 'Pin' modellt nem láttam köztük:
www.topankablog.hu/2011/09/breking-united-nude-felaron.html
süti beállítások módosítása