Art of Fashion

... és a táskák

2011.09.21.

Zamira

 

Ahogy ígértem, íme a közeli képek a Burberry bemutatóról :) Határozottan állíthatom, hogy a legérdekesebb táskakollekció, amit az elmúlt években Christopher Bailey-től láttam - értem én ezalatt, hogy a korábbiakkal ellentétben nagy százalékában tetszik :) Eddig minden szezonban volt jó pár darab, ami láttán mindössze értetlenkedve ráztam a fejemet... Bár, ahhoz sem fér kétség, hogy a Burberry-nek nagy kedvence a mustársárga...

 

 

 pics via PB

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása