Art of Fashion

Csodálatos Anja

2011.07.20.

Zamira

 

Hajlamos vagyok "ráfüggni a dolgokra" :), amit az elrepülő órák ellenére azért nem bánok, mert mindig kikötök ismeretlen és izgalmas vizeken. Így bukkantam rá erre az editorial-ra is. Miután megírtam a cikket Anja Rubik hétvégi esküvőjéről számos fotózását megtekintettem, mindenféle cél nélkül, puszta kíváncsiságból. És egyszercsak bummm - leesett az állam és értetlenül csodálkoztam, hogyan kerülhettem el eddig ezt a lenyűgöző anyagot. Az ég világon semmit sem sikerült kiderítenem a képekről, mikor készültek, hol jelentek meg etc... Mindössze annyi bizonyos, hogy Anja-t Carter Smith fotózta évekkel ezelőtt, hiszen a lengyel szépség most sem az évei számáról híres, de itt még szemtelenül fiatalnak tűnik :)

 

via Voyons voir

Follow my blog with Bloglovin
0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása