Art of Fashion

Mit találtam? :)

2011.03.18.

Zamira

 

Editorial az októberi olasz Elle-ből, mely valószínüleg azért kerülte el a figyelmemet, mert a blog születésének környékén vált publikussá. Most véletlenül rábukkantam és első pillantásra beleszerettem! Chanel Iman egyébként is a kedvenc modelleim közé tartozik, de a képek láttán még jobban a szívembe zártam. Mosolyog, nevetgél, sugárzik a boldogságtól és energiabomba, mint mindig. Zseniális pózok és összhang Chanel és a férfi bagázs között. Hab a tortán, hogy a styling is kifogásolhatatlan. Röviden: imádtam elejétől a végéig! A fotókat Matt Jones készítette.

 

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása