Art of Fashion

WonderLAB ReOpening

2012.12.12.

Zamira

Pénteken a wonderLAB (újra)nyitóbuliján jártam, ugyanis átköltözött a hangulatos kis műhely a Veres Pálné utca 3 szám alá. Már a régi helyük megnyitóján is ott voltam és imádtam a kis faládás miliőt, az új helyről viszont egyenesen lehetetlen záros határidőn belül kijönni. Nagyobb tér, több tervező és rengeteg csodálnivaló. Egy kis ízelítő, hogy kikkel találkozhattok: me concept - a színes, asszimetrikus fülbevalók mestere, ReKKo design - gyönyörű bőr nyakláncok, VeZso, JUDIT TAKÁCS, JUREKKA és Csuzdi táskák, Zwana és DarageDesign - szintén mesés bőr ékszerek, czokildi - különleges fonálékszerek, YAKIRA pólók, Oh my Deer ruhák és még sokan mások. Több mint 30 tervező munkáit tudjátok megvásárolni a wonderLAB-ben, úgyhogy én mindenképpen erősen ajánlom, hogy nézzetek be hozzájuk. Tökéletes hely a karácsonyi meglepetések beszerzéséhez - én még biztosan visszanézek hozzájuk az ünnepek előtt. Ráadásul a tervezőkkel is találkozhattok az üzletben, kövessétek őket Facebook-on (ITT), hogy frissen értesülhessetek az időbeosztásról.

Ezúton is nagyon szépen köszönöm a meghívást a wonderLAB.nek, nagyon jól éreztem magam és nem a Campari koktélok és az apró finomságok miatt. Egy kis ízelítő a megnyitóról, további képekért katt a wonderLAB Facebook oldalára.

 

wl1.JPG

wl2.jpg

wl3.jpg

wl4.JPG

wl5.jpg

wl6.JPG

wl7.jpg

wl8.JPG

wl9.JPG

wl10.jpg

 

pics via femcafe wonderLAB Facebook

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása