Art of Fashion

Górcső alatt: La Mer karórák

2012.02.29.

Zamira

 

Egy street style fotó révén figyeltem fel a La Mer órákra. Mindössze néhány másodpercet töltöttem el a honlapján, de máris odáig voltam a különleges, játékos, csajos órákért. Hosszú, színes pántok, illetve vannak olyan darabok is, melyeket láncok és apró kis medálok tesznek még különlegesebbé - nekem ezek a kedvenceim :) Ráadásul szerintem árban sem vészes, amennyire átböngésztem 92-185 dollárig lehet őket kapni. Rendelni tudtok a La Mer honlapján (itt) vagy például shopbon-on keresztül (itt). Előbbit különösen ajánlom figyelmetekbe nézelődés szempontjából, hiszen sok szép dologgal találkozhattok az oldalt böngészve. Érdemes továbbá a La Mer Facebook oldalát is lecsekkolni (itt) ;) Nálam abszolút favorit a korall színű óra arany charmokkal és a narancs színű levelekkel - Nektek melyik a kedvencetek? :)

 

 

pics via La Mer Collections

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása