Art of Fashion

Update és ajánló: Fashion Hell

2013.05.23.

Zamira

A több mint másfél hónapos kihagyás után, amire a szakdolgozatom elkészítése kényszerített, meglehetősen nagy fejtörést okozott számomra, hogy mi legyen az első poszt. Egyrészről, rengeteg gyönyörű divatanyag került publikálásra, másrészről pedig a levelesládámban sorakozó sajtóanyagoknak gyakorlatilag három napja nem érek a végére - mi több, még csak nem is látom, hogy hol a vége. Ezúttal is szeretném a türelmét és a megértését kérni mindenkinek, aki küldött nekem anyagot és esetleg ezt olvassa - nem tűntem el, nem felejtettem el, csak e rövidnek tűnő időtáv alatt is tetemes mennyiségű üzenet képes felhalmozódni, aminek a szakdolgozat leadást követő vizsgaidőszak felettébb nem tesz jót, de igyekszem és remélhetőleg záros határidőn belül sikerül válaszolnom mindenkinek :) Summa summarum, ebben a posztban néhány újdonságot szeretnék megosztani Veletek a bloggal kapcsolatban és bemutatni egy bloggerinát, akit érdemes figyelemmel követni.

A blogot illetően újdonság az új felület, ami remélem, hogy nagyon tetszik Nektek :) Én imádom :) Igazából tavalyra nyúlik vissza a projekt, mivel már kezdtem megunni az előző rózsaszín témát, viszont az egyetem mellett sajnos kevés időm volt az utolsó két szemeszterben, így enyhén szólva is komótosra sikeredett a megvalósítás. Éppen a szünet előtti utolsó posztom után készült el a végleges változat, úgyhogy ez az első szösszenet a mentavilágban :)

A másik újdonság, hogy leporoltam a Tumblr oldalamat, amit eredetileg angol nyelvű írások végett hoztam létre. Végül nem láttam túl sok értelmét annak, hogy két különböző felületen pötyögjek ugyanarról, ezért nem is használtam. A jelenlegi felélesztés oka, hogy sajnos rá kellett jönnöm, az időhiány, amiben már hónapok óta szenvedek, nem fog elmúlni, mi több, valószínűleg csak rosszabb lesz... A Tumblr oldal, amit ITT találtok, lényegében a Facebook eddigi képmegosztó funkcióját tölti be. Főleg az esti órákban van időm a bloggal foglalkozni, amikor is szívem szerint percenként osztanék meg képeket egy viszonylag szűk időintervallum alatt. Tudom magamról, hogy agyamra megy, amikor valakivel tele van az üzenőfalam, úgyhogy ezt elkerülendő Tumblr-re posztolok minden arra érdemeset - kicsit visszakanyarodva a gyökerekhez elsősorban divatfotókat. Száz szónak is egy vége, nézzetek rá, szerintem érdemes.

Végül pedig ajánlani szeretnék Nektek egy nagyon szuper blogot! A Fashion Hell még friss és ropogós, mindössze áprilisban indult. A blogger, Nóri, már szemtelenül fiatalon is nagyon határozott stílusérzékkel rendelkezik. Blogja rendkívül sokszínű - inspirációs képek, street style fotók, ruhák, kiegészítők, saját összeállítások és képek mind megtalálhatók az oldalán, amit IDE kattintva nézhettek meg. Ráadásul kérdezhettek is tőle - nagyon készségesen válaszol minden öltözködési dilemmával kapcsolatos kérdésre. Érdemes követni, úgyhogy KATT-KATT! Zárásként ízelítő Nóri blogjából :)

 

fh2.jpg

fh3.jpg

fh4.jpg

fh5.jpg

 

pics via Fashion Hell

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása