Art of Fashion

Anka Design

2012.02.02.

Zamira


Amikor elkezdtem írni a blogot semmilyen célom és egyéb indíttatásom nem volt, pusztán a saját magam "szórakoztatása". Jó érzés volt és persze azóta is az, olyan dolgokról írni, melyeket szeretek, melyekért gyakran már-már mások számára érthetetlen mértékben rajongok :) Nagyon örülök, hogy immár nem csak magam miatt írom ezeket a posztokat és egyre többen vagytok kíváncsiak arra, ahogy én látom és szeretem a divat csodálatos világát. Amellett, hogy mennyire felemelő érzés másokkal megosztani a gondolataimat és megismerni a Ti véleményeiteket, az egyik legjobb része a blogolásnak a magyar tehetségek felfedezése. Hiába érdekel a divat amióta az eszemet tudom, számos magyar tervezőről szereztem tudomást a blogolás révén, akikről korábban nem hallottam és akikre érdemes odafigyelni.

A legújabb tervező, akivel találkoztam Kesjárné Mészáros Annamária, az Anka Design alapítója. Táskák, telefontartók, ruhák - közöttük különösen extrém és kreatív darabok egyaránt megtalálhatók a repertoárjában. Nagyon megtetszett, ahogy az övekkel bánik, illetve a szőrmók táskái :) Mellesleg, Annamária már több díjat is besöpört a munkáival :) Megtaláljátok Facebook-on, illetve saját honlapján is, ahol további alkotásait is láthatjátok. Érdemes követni :)

 

 

pics via Anka Design FB

0 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása